1 Haziran 2009 Pazartesi

the body shop - vitamin e / night cream


nemlendiriciler konusunda çok talihsiz seçimlerim oldu bugüne kadar.
ya yetersiz kaldılar ya cildime dokundular.
şimdilerde ise deneme yanılma yöntemi ile doğru ürünü bulma çalışıyorum.
ev kullanamadığım nemlendiricilerle dolu :)
cildim karma+kuru cilt tipine girebilir ama daha çok kuruya dönük bir cildim var.
bu nedenle bir umutla en son body shop'a bir uğradım.
asıl amacım çay ağacı ürünlerinden alıp denemekti.
çay ağacı çok faydalı özelikle cilt lekelerine karşı.
aldığım bilgiye göre çay ağacı ürünleri daha çok yağlı ciltlere uygunmuş.
bana onun yerine e vitaminli ürünleri önerdiler.
2 gündür kullanıyorum, bir sorun olmadığı gibi nem ihtiyacımı da karşılıyor.
ben hem gündüz hem de gece kremini aldım.
özellikle gece kremi gerçekten iyi nemlendiriyor, yumuşacık yapıyor.
ama dediğim gibi sadece 2 gündür kullanıyorum.
kesin bir karara varmak için çok erken.
ilerleyen günlerde ürünle ilgili daha detaylı görüşlerimi aktarırım.

0 yorum: