24 Ağustos 2009 Pazartesi

Baby Blanket - Kids Continuous spray



Baby Blanket - Kids Continuous spray


Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba :)
Tatile gittim geldim, hep bir işler çıkardım bir türlü yazmadım.
Aslında söz vermiştim düzenli yazmaya çalışacağıma dair ama olmadı.
Bundan sonra artık denemelere devam. Umarım bu sefer olur.

Tatil ile ilgili yazımı daha sonra yazıcam ama ilk olarak bu sene kullandığım güneş koruyucuyu anlatmak istedim.
Yukarıda gördüğünüz bu ürün bebekler için koruyucu aslında.
Ben normalde hangi saat olursa olsun güneş altında 5 dk. kalınca kızaran hatta sonrasında anında lekelenen biri olarak tatile gitmeden önce uzun süre ürün aradım. Çok aradığım içinde çok kafam karıştı :) En sonunda yine eczaneye gittim sordum. Bu ürünü önerdiler. Neyse tatil 1 haftaydı, o süre zarfında bu ürünü kullandım. Ne kızardım, ne soyuldum, ne de en ufak leke oldu. Güneşe çıkabildim ve hayatımda hiç olmadığı kadar güzel bronzlaştım. Hatta 1 ay geçmesine rağmen hala biraz etkisi sürüyor. Krem şeklinde olanda vardı ama ben spreyi aldım. Spreyin kullanımı inanılmaz rahattı. Dediğim gibi ben eczaneden aldım, Fiyatı 59,90 Tl. idi. Hatta 1 ürün alana 1 ürün bedava kampanyası vardı, yüz için olan koruyucu kremide hediye ettiler. Benim gibi dertli olanlara duyurulur.


2 yorum:

Loreathan dedi ki...

Ouww keşke tatile gitmeden bilseydim bunu:)

maya dedi ki...

seneye artık :)