29 Eylül 2010 Çarşamba

bioderma sensibio h2o


Geçen bahsettiğim Mario Badescu siparişim geldi.
Aloe vera tonik dışında hepsinden memnun kaldım.
Özellikle yağsız göz makyajı temizleme jeli gayet iyi çıktı.
Tonik ise alerji yaptı. Yüzüm kızardı ve hafiften kabardı.
Hangi marka olursa olsun genelde bu bana oluyor.
Herhalde benim cildimin toniklere karşı hassasiyeti var.
Her ürünü kullanamıyorum.
Aslında tüm bunlar farklı markaları aynı anda kullanamamak gibi garip bir takıntım olduğu için oluyor.
Sırf bu yüzden gereksiz bir sürü şey aldım şimdiye kadar.
İşte buna bir son vermek adına daha önceden deneyip memnun kaldığım Bioderma- sensibio h2o aldım yine. 
Diğerleriyle birlikte kullanmaya başladım.
Makyaj temizleme konusunda gerçekten çok iyi bir ürün.
Hassasiyet anlamında hiç sorun yaşamadım. 
İhtiyacımı gayet iyi karşıladı.
Hiç makyaj kalmayana kadar pamuk yardımıyla tüm yüzümü ve gözlerimi temizliyorum.
Bundan sonra bu konuda başka bir ürün denemek istemiyorum :)






0 yorum: