21 Eylül 2010 Salı

markafoni - mario badescu


C Vitaminli Hydro Nemlendirici


Aloe Vera Tonik
Göz Makyajı Temizleme Jeli (Yağsız)

Enzim Temizleme Yüz Jeli

Son zamanlarda değişik yerlerde sık sık karşıma çıkan bu markayı uzun süredir merak ediyordum.
Neyse g
eçenlerde markafonide görünce, bende eksik kalmayayım dedim ve yaptığım çok ama çok derin değerlendirmeler sonucunda yukarıdaki 4 ürünün siparişini verdim.
Sipariş daha gelmedi, umarım iyi çıkar hepsi.
Özellikle göz temizleyicisini merak ediyorum.
Çünkü artık bu konuda
en azından bir ürünün bana iyi gelmesini umuyorum.
Bugüne kadar çok farklı markaları ve teknikleri denedim ama tam bir sonuç alamadım.
Gece yatmadan önce ne kadar temizlersem temizleyeyim her sabah panda gibi uyanmaktan bıktım :)

Ben markayı yeni duydum ama kullanan bütün hollywood güzelleri ve diğer ünlüler çok memnun kalmış, teşekkür etmiş :)

daha fazla bilgi için;
www.mariobadescu.com

0 yorum: