7 Haziran 2009 Pazar

Perricone - Cilt Bakım Ürünleri


Perricone MD

Amerika'nın en ünlü dermatologlarından Dr. Nicholas Perricone'na göre cilde sadece dışardan bakım uygulamak yeterli değil aynı zamanda doğru ve düzenli beslenme ve tüm bunların yanı sıra besin takviyeleri de kullanmak gerekiyor.
İşte bu sebeple Dr.Perricone, sağlıklı ve genç bir cilde sahip olmak için 3 aşamalı bir sistem geliştirmiş.


1.aşama - sağlıklı beslenme
2.aşama - besin takviyeleri (vitaminler)
3.aşama - doğru cilt bakım ürünleri


Bundan 6 ay kadar önce
yaşımın ilerlemesi ile birlikte oluşabilecek zararları önlemek için tanıdık bir eczaneden bir ürün önermesini istedim ve böylelikle perricone cilt bakım ürünlerini ve destekleyici vitaminlerini kullanmaya başladım. Cildimin çok problemli ve hassas bir yapısı olmamasına karşın ilk kullandığım akşam cildim tepki gösterdi ve hemen kızardı ancak 15 dk. içinde geçti. Hatta ertesi gün ürünü geri vermek üzere eczaneye tekrar gittim. Eczanedeki uzman ilk kullanımda cildin böyle tepki vermesinin normal olduğunu 1 hafta daha kullandıktan sonra hala memnun kalmazsam iade edebileceğimi söyledi. 2. akşam daha az kızardı ama daha sonraki akşamlarda kızarıklardan eser kalmadı. Kullandıkça ürünlerinden daha da memnun kaldım ve gözle görülür farklılıklar oldu. Mesala benim yüzümde en belirgin kırışıklık gözlerimi sürekli kısmamdan dolayı 2 kaşımın arasındaki bölgedeydi ve kullandıktan sonra kırışıklık belirgin ölçüde azaldı. Bu arada annem de aynı markanın kendine uygun olanlarını kullanıyor ve oldukça memnun.

Benim kullandığım ürünlere tıklayıp bakabilirsiniz ;

Citrus Facial Wash
Firming Facial Toner
Face Finishing Moisturizer

Concentrated Restorative Cream

Face Firming Activator
Evening Facial Emollient
Eye Area Therapy


kullandığım vitaminler

alpha lipoic acid
vitamin c ester


aşağıdaki sayfadan daha detaylı bilgilere ve fiyatlarına ulaşabilirsiniz ;


www.kozmetikgüzellik.com



açıkcası cilt bakım ürünü tavsiye etmek biraz riskli bir iş çünkü birine iyi gelen bir ürün bir başkasına iyi gelmeyebilir. Bu nedenle kim ne tavsiye ederse etsin bir uzmana danışmadan ya da iyice araştırma yapmadan hemen almayın derim. Ya da ürün satın almadan önce deneme kitlerinden alıp denemek en iyisi galiba. Perricone ürünleri için de böyle bir deneme kiti mevcut. Ama cilt bakımında hangi markayı kullanırsanız kullanın mutlaka destekleyici vitaminleri kullanın derim.

Ayrıca aşağıdaki linklerde yer alan Dr.Perricone kitaplarından, daha da detaylı bilgi edinebilirsiniz.
Ben -Dr.Perricone'nun gençlik sırlarını - okudum, hepsini yapmak zor ama elimden geldiğince uygulamaya çalışıyorum.

Dr. Perricone'nun Gençlik Sırları
Zayıflama Diyeti
Kırışıklık Kürü
Perricone'nun Reçetesi
Sivilce Kürü

Ben bahsettiğim tüm bu ürünleri eczaneden aldım.(cilt bakım ürünü satan çoğu eczanede var) Ayrıca yanlış hatırlamıyorsam Boyner mağazalarında da satılıyor.

Kullananlar olursa konu ile ilgili yorumlarını paylaşırlarsa çok sevinirim.








2 yorum:

Tugce dedi ki...

Himm :) Bu blogdan harika bilgiler ediniyorum...

:) Hakkaten perricone iyi mi kusum? yaş skalasina uygun var mı? mesela biliyorum yani bu yaşta yüze iyi bakmaya başladığında işte esas yaşlanmıyorsun ileride.

Çok iyi ediyorsun Bravo canim..Bizimle de paylaş bilgilenelim..Ajda pekkan'in sirlarini da ver kusuuuuuuuum

maya dedi ki...

kusum cidden iyi geldi bana
hayatımda çok kısa sürede etki eden bir bunlar
birde sende kaldığım gece kullandığım israilden gelen kızıldeniz ürünü var
adını hatırlayamadım kusum :)
daha önce vichy kullanıyordum,cok memnundum mesela
ama cok uzun süre kullandıgım için pek etki etmemeye baslamıstı son zamanlarda
yeterli gelmedi yani
yas ilerliyor tiktak tik tak :)
simdi hem perricone bakım ürünlerini hem de vitaminini kullanıyorum
gayet memnunum
ama kitabını oku mutlaka- gençlik sırları
okuyunca insana daha da mantıklı geliyor
hem dıştan bakım hem içten vitaminle takviye olayı
farklı cilt tiplerne ve yaşa göre ürünleri var
dediğim gibi annemde kullanıyor gayet memnun
gerçi o şimdi birde ozon tedavisine başladı
sonuçları şimdilik iyi
onuda açıklamalı anlatırım bir ara
bu arada para almıyorum dr.perricone'dan :)
kendimi bir an kötü hissettim
çevremde kullanan bir kaç kişi var onlarda memnun
ama dediğim gibi ürünlere o kadar para yatırmadan önce deneme boyu almakta fayda var

keşke bilsem süperstarın sırarını
onun sırrını bilen ölümsüzlüğün sırrını da çözer sanırım :)