16 Haziran 2009 Salı

SOLGAR 5-HTP


SOLGAR 5-HTP

Bundan 2 ay kadar önce genel bir kontrol için doktora gittim. Çeşitli ölçümler yapıldı, serotonin seviyem dışında herşey normal çıktı.(tahtaya vurayım) Hem çok gülüp bir o kadar da ağlamamın sebebini buldum sonunda :)

Doktorum, yaşıma göre oldukça düşük olan serotonin yüzünden ilerki yaşlarda problem yaşamam için (depresyon gb) bana Solgar'ın 5-htp'sini kullanmamı ve düzenli spor yapmamı önerdi. Hatta canın ne istiyorsa onu hemen yap dedi :) Bunu bir bahane olarak çevremdeki herkese karşı kullanmaya çalıştıysam da pek yiyen olmadı :) Unutmadan bir de akşamları çok fazla çay içme dedi. Uyku bozukluklarına yol açabiliyormuş. Şimdi azaltmaya çalışıyorum.

Açıkcası düzenli spor yapma imkanı bulamadım ama 5-htp'yi kullandım.
Sonuç olarak belki psikolojik ama bu vitamini kullandığımdan beri eskiye göre daha sakin gibiyim. Kesinlikle kilo aldırmıyor, uyuşuk bir ruh haliniz olmuyor. Tamamen bitkisel ve hatta iştah kapama gibi bir özelliği olduğu söyleniyor.

Ciddi boyutlarda olmayan, depresyon yatkınlığı ya da uyku bozukluğu sorunları yaşayanlar varsa kimsayal ürünler yerine bitkisel olan 5-htp'yi kullanmalarını öneririm. 1 ay sonra tekrar kontrole gidicem, o zaman ne kadar yararı olduğunu daha da net söylerim.

Bu arada 5-htp'yi denemek isteyenler, Solgar satışı yapan tüm eczanelerden bulabilir.

Ayrıca daha detaylı bilgi için aşağıdaki adrese bakabilirsiniz

http://www.kozmetikguzellik.com/prod.asp?id=4848





2 yorum:

Adsız dedi ki...

selam hangi doktora gitmiştiniz öğrene bilir miyim?

maya dedi ki...

ozon clinic - Dr.Murat Baş. Daha detaylı bilgi isterseniz http://www.ozonclinic.com/ozon/