18 Haziran 2009 Perşembe

reflections - bikini


Reflections

Yaz geldi gene bir telaş başladı. Önce gidilecek yeri bulma telaşı sonra da beni en bunaltan şey olan tatilde ne giyeceğim konusu. Çok kararsız kalıyorum hep.Valiz ayarlamayı hiç beceremiyorum. ya gereğinden fazla şey alıp boşu boşuna yanımda taşıyorum ya da çok az şey alıp pişman oluyorum. yok mu bunun bir kursu falan ilk ben yazılıcam valla. neyse konumuza dönecek olursak geçen bikini bakmaya gittim belki 20 tane falan denedim ve hayata küstüm. kabinde ağlayacaktım resmen. bu sene ya çok küçük yapmışlar ya kocaman. hatta bazılarıyla yüzmeyi bırak güneşlemessin bile o derece tehlikeli :) neyse sinirle çıktım oradan. sonra geçen sene aldığım bikini geldi birden aklıma, reflections markası. işte onu satan mağazaya gittim ve iyi ki de gitmişim. modeller ve renkler o kadar güzel ki anlatamam. denediklerimin çoğunu beğendim. bedenler cuk oturuyor. geçen seneden biliyorum yüzerken çok rahat, açılmıyor oran buran. genelde straplez ve boyuna doğru ince çapraz askılı modeller. bu yüzden güneşlenmekte rahat. ohh be dedim resmen. bir daha kesinlikle gidip başka markaya bakmam. bir şeyi beğendin mi aslında en iyisi vazgeçmemek. boşu boşuna vakit kaybı hemde psikolojin bozulabiliyor. anotomim mi bozuk diyorsun :) benim gibi bu konuda zorlananlar varsa bir de bu markayı denesinler. bu arada aynı markanın iç giyim ürünlerini de deneyin derim.

merak edenler için internet sayfası


http://www.reflections.com.tr/





4 yorum:

lezzettabağı dedi ki...

Merhaba!Blogunu yeni keşfettim ve çok beğendim!Çok güzel bir blog,ellerine sağlık:))
Her daim görüşmek ümidiyle...

Jojee dedi ki...

çok güzel bikini bayıldım.Bende senin gibiyim çabuk beğenen ve hoşuma giden modeller bulamıyorum.Bende yeni bir tane aldım onu paylaşayım sende beğencek misin:)

ZET Fashion dedi ki...

Bu resimdeki özellikle çok güzelmiş!

maya dedi ki...

çok teşekkür ederim anne ve kızları
daha yeni başlayan biri için böyle bir yorum almak inanın çok sevindirici

bikini konusunda da umarım faydam olur birilerine
çünkü gerçekten oldukça zorlanan biriyim bu konuda
jojee görmeyi çok isterim
bana oldukça yararı oluyor bu paylaşımların :)